Referater fra bestyrelsesmøder
- Beslutnings-protokol
- Kontortid
- Forretningsorden
- Nyhedsbreve m.m.
- Kontingent & Fibernet
- Flagning
- Fastelavn
- Diverse
- Beslutnings-protokol
- Kontortid
- Forretningsorden
- Nyhedsbreve m.m.
- Flagning
- Fastelavn
- Diverse
Beslutnings-protokol
Beslutnings-protokol
Møder afholdt i 2025
09.01.2025 (21.01.2025)
30.01.2025 (04.02.2025) |
Møder afholdt i 2024
10.01.2024 (23.01.2024)
07.03.2024 (18.03.2024) 08.04.2024 (15.04.2024) 02.05.2024 (14.05.2024) |
06.06.2024 (17.06.2024)
|
Møder afholdt i 2023
Møder afholdt i 2022
Møder afholdt i 2021
27.04.2021 (17.05.2021)
26.05.2021 (03.06.2021) 21.06.2021 (05.07.2021) |
24.08.2021 (06.09.2021)
13.09.2021 (13.09.2021) |
20.10.2021 (10.12.2021)
24.11.2021 (13.12.2021) |
Møder afholdt i 2020
Møder afholdt i 2019
Møder afholdt i 2018
Møder afholdt i 2017
Møder afholdt i 2016
Møder afholdt i 2015
Møder afholdt i 2014
05.02.2014 (16.02.2014)
06.03.2014 (31.03.2014) 25.03.2014 (25.04.2014) |
24.04.2014 (31.05.2014)
|
22.09.2014 (09.10.2014)
20.11.2014 (17.12.2014) |
Kontortid
Kontortid
Bestyrelsen har ”kontortid” på Sankt Olavs Alle, første p-plads mod vest, på de dage hvor der er storskralds aflevering (se datoer på affaldshåndtering) fra kl. 17.00 – 18.00
Beboerne kan herved komme med alle de spørgsmål/beskeder de har. De bestyrelsesmedlemmer der er til stede, vil så prøve at give et svar med det samme eller sørge for at spørgsmål/besked vil komme op på førstkommende bestyrelsesmøde og derefter blive besvaret
Nyhedsbreve m.m.
Nyhedsbreve m.m.
Bliv venner med beboerne i Runeparken på Facebook:
Når du er tilmeldt Facebook går du ind og klikker på at blive medlem af grupperne:
Loppeting køb/salg i Runeparken
Som skal godkendes af administrator Lonnie eller Karina
Medlemskabet skal godkendes af administratoren da det kun er for beboerne i Runeparken.
Bemærk venligst: Facebook kan ikke anvendes til officiel kommunikation til bestyrelsen.
(22.06.2015)
Flagning
Flaget
Da vi for tiden ikke har nogen i Runeparken som står for at få hejst flaget ved særlige lejligheder er dette ikke muligt. Skulle du have lyst til at påtage dig denne opgave så skriv til Runeparken@runeparken.dk
Fastelavn
Fastelavn
Har du lyst til at hjælpe til ved afholdelse af fastelavn eller nogen gode ideer til dette, så skriv endelig til Runeparken@runeparken.dk
Diverse
Udskiftning af el-pære over porte
Når en el-pære ikke virker mere, så kontakt bestyrelsen på mail: runeparken@runeparken.dk eller læg en besked i postkassen Sankt Ibs Alle 25 A (gl. trægarage). Så vil udskiftning ske på næste runde.
(02.03.2012)
Links
Klageproces over byggeri og håndværkere
(15.07.2014)
Med venlig hilsen
Bestyrelsen