Så hvis du/I mangler lys over port eller p-plads må I gerne skrive om det er kun er jeres port eller hele rækken eller hvilken p-plads det er
(I må meget gerne skrive det nr. der står på lygtepælen på p-pladsen)
Skriv d...
Kære alle beboer i Runeparken
Fredag d 23 juni er det Sankthans og hvilken bedre lejlighed til at mødes med sine naboer.
Vi vil derfor gerne invitere til Sankthansbål på den store græsplæne ved Sankt Olavs Alle...
Hej Alle
Som nogen ved har vi et par huller i asfalten hist og her.
Hvis vejret tillader det, så begynder vi at lave det mandag d 5 dec.
