Information fra bestyrelsen

Beslutnings-protokol

Møder afholdt i 2017

12.01.2017 (17.01.2017)
09.02.2017 (15.02.2017)
09.03.2017 (24.03.2017)



20.04.2017 (20.04.2017)
11.05.2017 (18.05.2017)
08.06.2017 (16.06.2017)
Møder afholdt i 2016

07.01.2016 (22.01.2016)
18.02.2016 (25.02.2016)
10.03.2016 (16.03.2016)
24.11.2016 (05.12.2016)

20.04.2016 (06.05.2016)
19.05.2016 (24.05.2016)
09.06.2016 (20.06.2016)
15.12.2016 (02.01.2017)
11.08.2016 (22.08.2016)
08.09.2016 (19.09.2016)
11.10.2016 (31.10.2016)
Møder afholdt i 2015

08.01.2015 (26.01.2015)
03.02.2015 (13.02.2015)
02.03.2015 (11.03.2015)

09.04.2015 (14.04.2015)
19.05.2015 (28.05.2015)
16.06.2015 (29.06.2015)
20.08.2015 (01.09.2015)
29.09.2015 (13.10.2015)
29.10.2015 (06.11.2015)
19.11.2015 (25.11.2015)
Møder afholdt i 2014

05.02.2014 (16.02.2014)
06.03.2014 (31.03.2014)
25.03.2014 (25.04.2014)

24.04.2014 (31.05.2014)
10.06.2014 (03.07.2014)
12.08.2014 (01.09.2014)
22.09.2014 (09.10.2014)
20.11.2014 (17.12.2014)
Møder afholdt i 2013

15.01.2013 (27.01.2013)
26.02.2013 (16.03.2013)
16.04.2013 (03.05.2013)

04.06.2013 (25.06.2013)
01.08.2013 (17.08.2013)
18.09.2013 (05.10.2013)
05.11.2013 (30.11.2013)


NYHED: Kontortid

Bestyrelsen vil som noget nyt have kontortid på Sankt Bendts Alle 22, på de dage hvor der er storskrald aflevering (se datoer affaldshåndtering) fra kl. 17 til 19.

Beboerne kan herved komme med alle de sprøgsmål/beskeder de har. De bestyrelsesmedlemmer der er til stede, vil så prøve at give et svar med det samme eller sørge for at spørgsmål/besked vil komme op på førstkommende bestyrelsesmøde og derefter blive besvaret


Forretningsorden

Maj 2010 16.05.2010)
August 2010 26.08.2010)
Tidligere forretningsordener
2009


Nyhedsbreve m.m.

Januar 2010 (20.01.2010)
Juni 2010 (17.06.2010)
December 2010 (03.01.2011)
December 2012 (07.12.2012)
Juni 2013 (25.06.2013)
September 2013 (23.09.2013)
Orientering om SEAS' breve (18.10.2013)
November 2013 (28.11.2013)
April 2014 (25.04.2014)
Oktober 2014
Oktober 2015 (12.10.2015)
Juni 2016 (31.05.2016)

 

Opkrævning af Grundejerforeningen for medlemskab samt fibernet.

Kontingentet til Grundejerforeningen Runeparken er for 2016 pr. kvartal 1220 kr. (årligt 4880 kr.) altså samme beløb som i 2015.
Opkrævning af den kollektive fibernet forbindelse er steget. Udbyderen Fibia lod beløbet allerede stige fra 109 kr. pr. måned til 119 kr. fra jan. 2015, hvilket Grundejerforeningen ikke fik opkrævet (en feljtagelse). Igen for 2016 har Fibia givet en prisforhøjelse til nu 129 kr. pr. måned.
Derfor vil beboerne opleve at den kvartalsvise opkrævning fra Grundejerforeningen stiger med 60 kr. i forhold til sidste år.
(11.01.2016)

Bliv venner med beboerne i Runeparken på Facebook:

Når du er tilmeldt Facebook går du ind og klikker på at blive medlem af gruppen: Loppeting køb/salg i Runeparken
Karina Nielsen / Lonnie Lindquist skal godkende medlemskabet da det kun er for beboerne i Runeparken.
Bemærk venligst: Facebook kan ikke anvendes til officiel kommunikation til bestyrelsen.
(22.06.2015)

Flagning

Ved henvendelse til Jørn Boelsmand, Sankt Ibs Alle 95, tlf. 4399 0822 eller tlf. 2261 3802, kan beboerne få hejst flaget på den store flagstang ved forbindelsesvejen mellem Sankt Ibs Alle og Sankt Bendts Alle.
(09.09.2010)

Fastelavn

Afholdes d. 26. feb. 2017

Bølgeplader til pergola og carport

Pergola: Kontakt snedkermester Roed-Jensen, tlf. 44686895, for aftale om levering og betaling.
Carport: Kontakt snedkermester Roed-Jensen, tlf.44686895 for aftale om levering og betaling.

Udskiftning af el-pære over porte:

Kontakt Jørn Boelsmand tlf.: 22613802/43990802, når el-pære ikke virker mere. Så vil udskiftningen ske på næste runde.
(02.03.2012)

 

Links

Klageproces over byggeri og håndværkere
(15.07.2014)

Med venlig hilsen
Bestyrelsen